مانیتورهای گیمینگ جدید شرکت دل معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت «دل» دو مانیتور IPS گیمینگ جدید به نرخ پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت «دل» دو نمایشگر گیمینگ جدید و نسبتاً ارزان‌قیمت معرفی کرده است که بعضی از مشخصات مانیتورهای بالارده مانند نرخ پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. دو مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی IPS جدید دل شامل G3223D با وضوح 1440p و مدل G3223Q با وضوح 4K می‌شود.

مانیتور G3223D از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز و ۹۵ درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و گواهی VESA DisplayHDR 400 را دریافت کرده است. این مانیتور به دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DisplayPort 1.4، یک درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، یک درگاه USB-A 3.2 نسل یک و یک درگاه خروجی صدا مجهز شده است.

مدل G323Q نیز از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز، نرخ پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه، عمق رنگی ۱۰ بیتی، روشنایی ۶۰۰ نیت، گستره رنگی DCI-P3 و ۹۹ درصد گستره رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند و گواهی VESA DisplayHDR 600 را دریافت کرده است. این محصول دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه Display Port، درگاه خروجی صدا، دو درگاه USB-A 3.2 نسل یک و یک درگاه USB-B 3.2 نسل یک است.

هر دو مانیتور گیمینگ ذکر شده به پایه‌های VESA 100 * ۱۰۰ متصل می‌شود که امکان تنظیم شیب، چرخش و ارتفاع را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. TUV Rheinland این دو نمایشگر را به عنوان محصولاتی که نور آبی کمی منتشر می‌کنند، تأیید کرده است. مدل G3223D با قیمت ۹۱۹ دلار و مدل G3223Q با قیمت ۱.۴۹۹ دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که بسیاری از مانیتورهای گیمینگ معرفی شده که از قابلیت‌های مشابهی برخوردار است، قیمت بیشتری نسبت به نمایشگرهای جدید شرکت دل دارد.

کد خبر 562315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.