۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
شهردار جدید چالوس معارفه شد

مسعود یعقوبی به عنوان شهردار جدید چالوس معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروسه انتخاب شهردار چالوس در دوره ششم شورای شهر، با انتخاب سه نفر و عدم احراز تأیید صلاحیت دو نفر از آنها، بسیار زمان‌بر شده بود.

در نهایت مسعود یعقوبی، سومین گزینه شورای اسلامی شهر چالوس برای تصدی این پست، بعد از حدود دو ماه توانست تاییدیه‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح را دریافت کرده و به عنوان شهردار معرفی شود.

یعقوبی سابقه حضور در دوره شورای پنجم و ششم شهر چالوس را دارا بوده و از مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران-بندر نوشهر است.

وی روز گذشته، حکم خود را از معاون عمرانی استاندار مازندران دریافت کرد و با حضور مسئولان شهرستان به عنوان شهردار چالوس معرفی شد.

شهردار جدید چالوس در سخنانی ضمن تقدیر از اعتماد اعضای شورای شهر و دیگر مراجع ذی‌صلاح، تلاش در راستای آبادانی و به سرانجام رسیدن پروژه‌های شهری را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای شهر دوره ششم دانست.

مسعود یعقوبی همچنین از مدیران و شهروندان خواست از تشریفات تبریکات خودداری کنند.

علی قاسمی، فرماندار چالوس در مراسم معارفه شهردار جدید چالوس، با اشاره به زمان‌بر شدن انتخاب و انتصاب شهردار چالوس، گفت: نباید زمان را از دست داد و باید در کمترین زمان ممکن امور مدیریت شهری ساماندهی شود.

وی اظهار کرد: در آستانه سال نو و حضور مسافران و گردشگران نوروزی در چالوس هستیم و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری‌ها باید به نحو شایسته‌ای نسبت به خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافران گام بردارند.

کد خبر 562311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.