عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ اسفندماه

در این بسته خبری از درخت‌کاری حاشیه رودخانه اسدآباد تا تخفیف صدور پروانه ساختمانی در قشم و تخفیف صدور پروانه ساختمانی در قشم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیمه رانندگان حمل‌ونقل بیجار پس از ۱۰ سال

منصور بهرامی، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بیجار از بهره‌مندی رانندگان این سازمان از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بعد از ۱۰ سال انتظار و پیگیری خبر داد.

طلب ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: این نهاد ۳۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌ها و ادارات دولتی مطالبه دارد که جذب بخشی از آن محقق شده است.

جلوگیری از تخریب تفرجگاه کوه‌ریگ

علیرضا عرشیان، شهردار مهریز گفت: جلوگیری از تخریب تپه شنی و تفرجگاه طبیعی و تاریخی کوه‌ریگ در اولویت است که با همکاری مسئولان و همراهی مردم پیگیری می‌شود.

تخفیف صدور پروانه ساختمانی در قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت قدیم قشم در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده خبر داد.

جذب و به‌کارگیری ۵۲۹ نیروی قرارداد برای شهرداری‌ها

مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز جذب و بکارگیری ۵۲۹ نیروی قرارداد کار معین برای تعدادی از شهرداری‌ها در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

یک‌طرفه شدن مسیرهای آرامستان بهشت فاطمه قزوین

سعید عظیمی صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از یک‌طرفه شدن بعضی از مسیرهای آرامستان بهشت فاطمه (س) در روزهای پایانی سال خبر داد.

درخت‌کاری حاشیه رودخانه اسدآباد رفسنجان

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: در پی وعده شهردار مبنی بر کاشت درخت در حاشیه رودخانه اسدآباد رفسنجان، این اقدام در حال انجام است.

تنظیف و پاکسازی بهشت زهرای زرند

محمد مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: با توجه به تمهیدات رفاهی و اجتماعی دیده شده تمام معابر اصلی و فرعی بهشت زهرا و جوی‌های این مکان تنظیف و پاکسازی شده‌اند.

راه‌اندازی نخستین غرفه پسماند شهرداری چادگان

محمد عرب‌چادگانی، شهردار چادگان از راه‌اندازی نخستین غرفه پسماند شهرداری خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند انواع پسماند قابل بازیافت خود را به غرفه شهرداری واقع در خیابان شهدا تحویل دهند و در ازای آن پول یا کالای بهداشتی دریافت کنند.

کد خبر 562249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.