سپاهان ۸۴ _ مس کرمان ۷۲/ سپاهانی ها امید به صعود را زنده نگه داشتند

سپاهانی ها که بازی اول پلی آف را به مس کرمان واگذار کرده بودند، امروز در دومین بازی پلی آف مقابل مس به پیروزی رسیدند تا کار به بازی سوم کشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال سپاهان امروز در دومین بازی پلی‌آف خود از ساعت ۱۴ در سالن حکیمیه تهران رو در روی مس کرمان قرار گرفت. سپاهان بازی نخست مقابل این تیم را با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ واگذار کرد.

در کوارتر اول سپاهانی‌ها بیشتر اقدام به شوت‌های سه امتیازی کردند که موفق هم نبودند و برعکس آنها تیم مس کرمان پرتاب سه امتیازی نداشت تا با عملکردی کمی بهتر از طلایی پوشان، کوارتر اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به نفع مس کرمان تمام شود.

درکوارتر دوم مس کرمان تا دقایقی از بازی جلو افتاد، اما سپاهانی‌ها با دفاع فشرده و حملاتی که داشتند موفق شدند خود را پیش بیندازند. خطاهای تیمی دو تیم در این کوارتر خیلی زود به پایان رسید تا شاهد ضربه‌های آزاد زیادی باشیم. طلایی پوشان که در کوارتر اول اقدام به پرتاب‌های سه امتیازی می‌کردند، اما در این کوارتر پرتاب سه امتیازی نداشتند و از زمین مس کرمان دفاع خود را انجام می‌دادند. مس کرمان هم در مجموع کوارتر اول و دوم تنها یک پرتاب سه امتیازی موفق داشته است. کوارتر دوم با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ به سود سپاهان تمام شد.

در کوارتر سوم سپاهانی‌ها عملکرد بهتری داشتند، دو تیم اقدام به پرتاب سه امتیازی کردند. طلایی پوشان برای نخستین بار در این بازی اختلافی هشت امتیازی به وجود آوردند، این کوارتر با شوت دو امتیازی موفق عماد سلمانی، با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ با پیروزی سپاهان به اتمام رسید.


در کوارتر چهارم بازیکن خارجی مس کرمان هفت امتیاز برای این تیم گرفت و با پرتاب سه امتیازی دیگر بازی در امتیاز ۶۲ به تساوی رسید تا علی خسروی سرمربی سپاهان درخواست تایم استراحت کند. بعد از تایم اوت سپاهان دوباره پیش افتاد و سرمربی این تیم روش دفاعی خود را تغییر داد و دوباره از زمین مس و با شدت بیشتری دفاع نفری انجام دادند. سپاهانی‌ها اختلاف را دورقمی کردند، و سرمربی مس درخواست تایم استراحت کرد. طلایی پوشان عملکرد خوبی در این کوارتر داشتند و در نهایت کوارتر چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود سپاهان تمام شد.

سپاهانی‌ها بازی دوم پلی‌آف را با نتیجه ۸۴ بر ۷۲ به پیروزی رسیدند تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود.

کد خبر 562238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.