کاروان گل منتظران بهار، فرصتی برای ترویج فرهنگ حمل‌ونقل پاک

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد، برگزاری کاروان گل منتظران بهار را فرصتی برای ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک در آستانه عید بزرگ شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در حاشیه برگزاری اولین مراسم کاروان گل دوچرخه‌سواری منتظران بهار، اظهار کرد: در بهار پیش رو، ایام نوروز با ایام ولادت مهدی صاحب الزمان (عج) همزمان شده و با توجه به تاکید مکرر شهردار مشهد مبنی بر بهار مهدوی در تلاش بودیم این ایام مبارک را با شعار زیست محیطی؛ حمل‌ونقل پاک و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین شهروندان همراه کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد شادی و نشاط مومنانه در بین شهروندان مشهد الرضا (ع)، جهان شهر برکت و کرامت از اولویت‌های مدیریت شهری است و در تلاش هستیم تا این شادی را با برنامه‌های ارتقا فرهنگ شهروندی همراه کنیم.

معاون شهردار مشهد افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به همراه مردم با استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی گل آرایی شده، از ۵ نقطه شامل میدان فردوسی، میدان شریعتی، میدان ۱۷ شهریور، خواجه ربیع و تقاطع شهید گمنام را به سمت میدان شهدا رکاب زدند و در پایان پس از گلباران مزار مطهر شهدای مدفون در عرصه میدان شهدا، گل‌های نصب شده بر روی دوچرخه‌ها را به شهروندان هدیه کردند.

کد خبر 562224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.