چهارشنبه آخرسال حادثه و اتفاق ناگواری در تالش رخ نداد

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال، هیچ گونه حادثه و اتفاق ناگواری در این شهر رخ نداد، گفت: تالش امسال آرام ترین شب چهارشنبه سوری چند سال اخیر را سپری کزد.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری امسال در تالش، شبی بدون حادثه و اتفاق ناگوار بود و تنها سه مورد آتش‌سوزی جزئی ضایعات و لاستیک رخ داد که با حضور به موقع واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر مهار شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ‌گونه آتش‌سوزی و حادثه ناگواری به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گزارش نشد، افزود: با توجه به تمهیداتی که از روزهای قبل با همکاری دستگاه‌های مرتبط در تالش انجام شد و نیروهای انتظامی در سطح شهر این شهر در حال گشت زنی بودند، تالش آرام‌ترین چهارشنبه‌سوری چند سال اخیر سپری کرد.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از همکاری بسیار خوب شهروندان این شهر در برپایی چهارشنبه‌سوری آرام و بدون حادثه آتش‌سوزی قدردانی کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی تالش شب گذشته با استقرار در دو ایستگاه آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی بودند.

خورشیدی تصریح کرد: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش با ۲۵ نیروی انسانی، پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان با استقرار در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 562212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.