ممنوعیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ممنوعیت‌های ترافیکی بیست‌وپنجم اسفند تا چهاردهم فروردین‌ماه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز ١٤٠١، ممنوعیت‌های ترافیکی از روز بیست‌وپنجم اسفند تا چهاردهم فروردین به شرح زیر اجرا خواهد شد:

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج_چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختنی بهداشتی و کالای اساسی در تاریخ سیزدهم فروردین در محورهای برون‌شهری کشور ممنوع اعلام شد.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ١٢ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

در محور قدیم کاشان-قم، تردد وسایل نقلیه سنگین از ساعت ١٢ روز بیست‌وششم اسفند تا ١٨ عصر روز بعد ممنوع است.

به گزارش ایمنا، معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۸ نزدیک به ۳۳ میلیون تردد رقم خورد و این نرخ در سال ۹۹ به ۱۶ میلیون تردد رسید؛ اما در سال ۱۴۰۰ با توجه به وضعیت کرونا که کمتر شده بود، ۳۶ میلیون تردد ثبت شد و در سال ۱۴۰۱ با توجه به کنترل ترددها به صورت هوشمند با سه دوز واکسن، پیش‌بینی می‌شود افزایش تردد را تا سقف ۵۰ درصد شاهد باشیم.

کد خبر 562185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.