لزوم ارائه خدمات شهری و رضایت شهروندان

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: با توجه به ایام تعطیلی نوروز و استفاده هرچه بهتر از این ایام فرصت بسیار مناسبی است، تا عوامل شهرداری در مرتفع کردن مشکلات و به روز رسانی پله‌های برقی مستهلک در معابر عمومی پایتخت اهتمام ویژه داشته و رضایتمندی شهروندان را جلب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه هدف مدیریت شهری افزایش خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان است، بنابراین امور خدمات شهر گستره عظیمی از خدمات شهرداری برای شهروندان را دربرمی‌گیرد و ارائه مطلوب خدمات، تأثیر زیادی بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.

نرجس سلیمانی‌نایب نیز در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ایام تعطیلی نوروز و استفاده هر چه بهتر از این ایام فرصت بسیار مناسبی است تا عوامل شهرداری در مرتفع کردن مشکلات و به روز رسانی پله‌های برقی مستهلک در معابر عمومی پایتخت اهتمام ویژه داشته و رضایتمندی شهروندان را جلب کنند.

وی با اشاره به ارسال لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور جهت تأیید نهایی به شورای نگهبان، گفت: ضروری است ظرفیت‌های موجود در ساختار بودجه کل کشور مورد توجه شهردار تهران باشد، در بودجه کشور پنج ردیف الحاقی مستتر است که با اتکا به آنها می‌توان برای توسعه و بهسازی حمل و نقل عمومی شهر تهران اقداماتی انجام داد.

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: پیشنهاد می‌شود تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودرو حمل‌ونقل عمومی در قالب تاکسی و ۲۵۰۰ دستگاه خودروی حمل‌ونقل عمومی در قالب تاکسی دوگانه سوز (هیبریدی) از محل ردیف اول الحاقی یکم به نحوی که کلیه حقوق و عوارض گمرکی قابل پرداخت از محل بدهی دولت به شهرداری تهران تهاتر شود.

وی با اشاره به اینکه بهای تمام شده خودروها در قالب تفاهم‌نامه از طریق سازمان تاکسیرانی طبق روال معمول تهیه و پرداخت شود، افزود: همچنین از محل ردیف سوم بند الحاقی یکم بودجه نیز توصیه می‌شود، ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به جهت جایگزین با اتوبوس‌های فرسوده مطابق با تهاتر حقوق و عوارض گمرکی از محل پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری تهران داده شود.

کد خبر 562146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.