رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس

گزارش کمیسیون تلفیق درمورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

در نشست امروز گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها و اطلاعات ملی، گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ در دستور کار مجلس است.

همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵ تاکنون (در اجرای ماده (۲۱۲) آئین‌نامه داخلی مجلس) برای دستور کار امروز صحن مجلس پیش‌بینی شده است.

کد خبر 562141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.