آغاز فاز نخست پیاده‌روسازی و پیست دوچرخه‌‎سواری

شهردار رامسر از آغاز فاز نخست طرح پیاده‌روسازی و پیست دوچرخه‌سواری این شهر، خبر داد.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه پیاده‌روسازی‬ و مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده‌رو، یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی بر زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد، اظهار کرد: پیاده‌روهای استاندارد که قابلیت پیاده‌روی مطمئن را دارد، می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از تعاملات مثبت میان شهروندان باشد.

وی‬ افزود: از آنجا که تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و‬ مرور، یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است، ‬ بهسازی و استانداردسازی پیاده‏‌روها به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان اهمیت زیادی دارد؛ ‬ از این رو بازسازی و ساخت پیاده‌روها از فعالیت‌های مستمر و در اولویت کاری واحد عمران شهرداری رامسر است.

امینی‌شاد، از آغاز فاز نخست طرح پیاده‌روسازی و پیست دوچرخه‌سواری این شهر خبر داد و گفت: مراحل تکمیلی طرح سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

وی به برنامه‌های ستاد بازآفرینی شهرداری اشاره کرد و افزود: ارتقای رویکردهای بازآفرینی شهری، رفع بحران‌های بافت‌های فرسوده جهت ایمن‌سازی چهره شهرها و افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان از اهداف شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری است.

کد خبر 562117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.