اعزام ۱۲ مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان از مصدومیت ۲۰ نفر در حوادث چهارشنبه سوری سال جاری و اعزام ۱۲ مصدوم در بیست‌وچهارم اسفندماه به این بیمارستان، خبر داد.

فریدون عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری سال جاری تاکنون، اظهار کرد: از نوزدهم تا بیست‌وچهارم اسفندماه، ۲۰ مصدوم آقا که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بودند با میانگین سنی ۱۵ تا ۳۰ سال به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان مراجعه کردند.

وی افزود: هفت نفر در سال جاری درپی حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان بستری شدند که سه نفر از آنها دچار سوختگی بالا با ۲۵ و ۱۵ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه در سال جاری قطع عضو اتفاق نیفتاده اما فردی با پارگی از ناحیه انگشت شصت و انگشت دوم از چادگان به بیمارستان منتقل شده است، ادامه داد: بیماران از شهرستان‌های فلاورجان، اردستان، شاهین‌شهر و چادگان نیز به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر مصدومان امروز به علت استفاده از ترقه‌های دست‌ساز

وی با اشاره به تعداد مصدومانی که امروز به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز تاکنون ۱۲ نفر به این بیمارستان مراجعه کردند که اکثراً به علت استفاده از ترقه‌های دست‌ساز بوده است و از ناحیه دست و صورت آسیب دیده‌اند.

کد خبر 562087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.