دولت در راستای تامین امنیت بیشتر مردم نیازهای اولویت‌دار پلیس را تأمین می‌کند

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد تا در راستای تامین امنیت بیشتر مردم به ویژه با توجه به قرارگرفتن در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش ترددهای بین شهری، از نیروی انتظامی حمایت کرده و نیازهای اولویت دار پلیس را تأمین کند.

به گزارش ایمنا، معاون اول رئیس جمهور از قرارگاه ترافیکی – انتظامی ناجا (نصر) در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بازدید کرد.

محمد مخبر روز سه شنبه _ بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۰_ با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در کنار یادمان شهدای گمنام، به مقام شامخ شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در جریان روند کار سامانه‌های مختلف برای توسعه انضباط ترافیکی و اطلاع رسانی دقیق به مردم قرار گرفت.

مخبر سپس در جلسه قرارگاه ترافیکی - انتظامی ناجا (نصر) با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن اشاره به گستردگی فعالیت‌ها در حوزه مأموریت‌های انتظامی اظهار داشت: فعالیت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تمام شئون زندگی آحاد جامعه عجین است و بسیاری از مأموریت‌های حاکمیتی کشور نیز به نحوی وابستگی به این مجموعه دارد.

معاون اول رئیس جمهور از نیروی انتظامی به عنوان تکیه گاه جدی و امین برای مردم کشور یاد کرد و اظهار داشت: وقتی مردم به هر دلیلی دچار اضطرار و بحران می‌شوند مطمئن‌ترین جایی که در وهله نخست برای مراجعه به ذهن آنها خطور می‌کند نیروی انتظامی است و میزان بالای تماس‌های تلفنی مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نشان از اطمینان جامعه به این مجموعه دارد.

مخبر با اشاره به نقش مهم "امنیت" برای آسایش و رفاه بیشتر مردم، افزود: امنیت از ابعاد مختلفی برخوردار است که در تمام انواع امنیت نقش نیروی انتظامی بسیار مهم و اساسی است و البته مردم هم به این موضوع به خوبی واقفند و به همین دلیل پلیس در اذهان مردم نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین حافظان امنیت شناخته می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نقش اثرگذار و پراهمیت نیروی انتظامی در رضایت‌مندی مردم اظهار کرد: مأموریت‌های پلیس در هیچ یک از مقاطع در طول سال تعطیلی و توقف ندارد و این موضوع اهمیت مأموریت‌های این مجموعه را چند برابر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است برای ارتقای سطح خدمات به مردم، کمک‌ها و حمایت‌های لازم را از نیروی انتظامی انجام دهد، ادامه داد: دولت آمادگی دارد تا در راستای تأمین امنیت بیشتر مردم به ویژه با توجه به قرارگرفتن در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش ترددهای بین شهری، از نیروی انتظامی حمایت کرده و نیازهای اولویت دار پلیس را تأمین کند.

مخبر با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه در خصوص اقدامات ناجا برای هوشمند سازی خدمات و توسعه سامانه‌های الکترونیکی گفت: توسعه این گونه سامانه‌ها باعث می‌شود که مأموریت‌های پلیس با کمترین تبعات و با بیشترین اثرگذاری انجام شود.

در این جلسه فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

سردار اشتری از آمادگی کامل مجموعه فرماندهی انتظامی و پلیس راهور کشور برای مدیریت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال ۲۰ خدمت در سامانه پلیس من ارائه شد و با اقدامات صورت گرفته این خدمات روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور نیز در این جلسه با اشاره به نیازها و منابع مالی لازم برای کاهش تصادفات گفت: نیروی انتظامی برای بهینه سازی زیرساخت‌های کشور در حوزه حمل و نقل و به روز رسانی سامانه‌ها نیازمند حمایت و پشتیبانی‌های ویژه است.

سردار ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در گزارش‌های جداگانه ای فعالیت‌ها و اقدامات پلیس را در حوزه‌های تخصصی خود تشریح کردند.

منبع: ایرنا

کد خبر 562084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.