۹۰ درصد مصدومان چهارشنبه‌سوری، مرد هستند

سرپرست سازمان اورژانس تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، گفت: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد، بیشترین آمار را در تفکیک سن به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایمنا، یحیی صالح‌طبری با تشریح جدیدترین آمار حوادث ناشی از چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: از تاریخ هشت صبح یکم اسفند لغایت ۲۴ اسفند ساعت دو، مجموع مصدومان ۵۲ نفر و مصدومانی که به بیمارستان منتقل شدند ۲۸ نفر بوده‌اند، همچنین، تعداد افرادی که در محل درمان شدند ۲۳ نفر و تعداد افراد فوت شده یک نفر است.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ هشت صبح _ سه‌شنبه بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۰_ الی ساعت ۲۰، روز ۲۴ اسفند مجموع مصدومان ۲۶ نفر، تعداد افراد انتقال یافته به بیمارستان ۱۴ نفر، تعداد بیماران درمان شده در محل ۱۱ نفر و تعداد فوتی‌ها هم یک نفر است.

سرپرست سازمان اورژانس تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، اظهار کرد: بیشترین آسیب‌ها از نوع چشمی با ۲۴ درصد، سوختگی ۳۳ درصد و انواع تروما ۴۳ درصد بوده است.

صالح‌طبری اظهار کرد: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد، بیشترین تعداد را در تفکیک سن به خود اختصاص داده و سپس گروه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال، ۱۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

منبع: مهر

کد خبر 562066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.