عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ اسفندماه

در این بسته خبری از ساماندهی بازارچه نوروزی مراغه تا خرید بیش از هزار تاکسی در فردیس و آماده‌باش آتش‌نشانان ایلام را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آماده‌باش آتش‌نشانی پردیس

مهدی درفکی، رئیس اداره آتش‌نشانی شهر پردیس گفت: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر پردیس در چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۷ برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارد.

ساماندهی دست‌فروشان ورامین

سید مهدی حسینی‌نسب، معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: طرح ساماندهی دست‌فروشان ورامین با انتقال تمام دست‌فروشان به بازارچه بلوار همت ورامین انجام شد.

آماده‌باش ۱۵۰ آتش‌نشان قزوینی همزمان با شب چهارشنبه آخر سال

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آماده‌باش ۱۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی این سازمان در قالب ۱۵ تیم برای مقابله با حوادث چهار شنبه آخر سال خبر داد.

ساماندهی بازارچه نوروزی مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه از ساماندهی بازارچه نوروزی این شهر در روزهای پایانی سال توسط مدیریت شهری خبر داد.

آماده‌باش آتش‌نشانان ایلام

نصرت‌اله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: تمام تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و یا تسریع در امداد رسانی به حادثه دیدگان آماده‌باش هستند.

مجوز خرید یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی جدید برای فردیس

شهردار فردیس گفت: مجوز خرید یک هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی از سوی اتحادیه تاکسیرانان کشور برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر دریافت شد.

آماده‌باش بیش از ۴۰ آتش‌نشان شهر یاسوج

محمد رستمی‌، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از آماده‌باش بیش از ۴۰ آتش‌نشان و نجات‌گر به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق، امداد و نجات آتش‌نشانی در شهر یاسوج همزمان با شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس برای بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از خرید ۱۵ اتوبوس برای حمل و نقل درون شهری مرکز استان خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس خریداری شده و سال ۱۴۰۱ وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر می‌شود.

بارگذاری فیش حقوقی کارکنان شهرداری سبزوار

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار گفت: در سامانه شفافیت شهرداری، اطلاعات و فیش حقوقی کارمندان بارگذاری شده است.

کد خبر 562035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.