توجه به ورزش همگانی‌در یزد تا رفع معضلات حمل ونقل اراک

توجه به ورزش همگانی در یزد، ایجاد هفت جایگاه شارژ اتوبوس برقی اصفهان، تبدیل کرج به شهری هوشمند، استقبال از بهار در پایتخت، روند کمیسیون ماده ۱۰۰، توجه مدیریت شهری کاشان به مشکلات معلولان، چالش‌های شهری با ایجاد تعامل بین دستگاهی و نرخ بلیت اتوبوس و مترو در اصفهان را در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از توجه به ورزش همگانی در یزد، ایجاد هفت جایگاه شارژ اتوبوس برقی اصفهان، تبدیل کرج به شهری هوشمند، استقبال از بهار در پایتخت، روند کمیسیون ماده ۱۰۰، توجه مدیریت شهری کاشان به مشکلات معلولان، چالش‌های شهری با ایجاد تعامل بین دستگاهی و نرخ بلیت اتوبوس و مترو در اصفهان را مرور می‌کنیم.

اهمیت توجه به ورزش همگانی در یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اقدامات خوب و ارزشمندی که در جهت توسعه ورزش شهروندی و محلات در شهر یزد انجام شده است، اما تا رسیدن به مرحله پایدار ورزش همگانی در این شهر فاصله زیادی داریم.

ایجاد هفت جایگاه شارژ اتوبوس برقی تا شهریور ۱۴۰۱

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد خط اتوبوس برقی در شهر منعقد شد و با مشارکت سرمایه‌گذار تا شهریورماه سال آینده هفت جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی و خودرو در سطح شهر ایجاد می‌شود که اقدامی در جهت تحقق هوای پاک است.

تلاش برای تبدیل کرج به شهری هوشمند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رفع تنگناها و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی از اولویت‌های شورای ششم است.

شورای ششم در مبارزه با فساد پیشتاز است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۱,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه بدون حتی یک برگه مختصات فنی فاز دوم امضا شده، در حالی که هنوز اسناد مالکیت آن دچار خدشه است، همچنین نمره مبارزه با فساد در این دوره بیشتر از تمام دوره‌ها است.

پایتخت به استقبال بهار ۱۴۰۱ می‌رود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از سال ۱۴۰۰ نشاط و شادابی را با عملکرد مضاعف مجموعه شهرداری و مدیران مرتبط در حوزه زیباسازی شهر در عرصه نظافت، گل‌کاری و گل‌آرایی شهر شاهد باشیم.

باشگاه شهراندیشان بازوی مشورتی مدیریت شهری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راه‌اندازی باشگاه شهراندیشان در نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: باشگاه شهراندیشان فاصله بین نخبگان با تصمیم‌گیران شهری را کاهش می‌دهد.

ضرورت بازنگری درروند کمیسیون ماده ۱۰۰

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بیشتر مراجعات شهروندان به شورای اسلامی شهر زنجان، مربوط به مشکلات انبوه‌سازان در ساخت‌وساز است.

تصویب نرخ بلیت اتوبوس و مترو و کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، مصوبات آخرین جلسه فوق‌العاده این شورا را در سال ۱۴۰۰ تشریح کرد.

لزوم توجه مدیریت شهری به مشکلات معلولان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: لازم است مشکلات و چالش‌های معلولان و سالمندان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رفع چالش‌های شهری با ایجاد تعامل بین دستگاهی

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رفع مشکلات و معضلات ترافیک شهری نیازمند ایجاد تفاهم و تعامل بین ارگانی است، گفت: تفاهم و تعامل بین دستگاهی می‌تواند باعث نظم بخشیدن به ارکان شهری شود که شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی نیز از آن لذت خواهند برد.

توجه به رفع معضلات حمل‌ونقل عمومی در اراک

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: بعد از گذشت دو سال و با پیگیری شورای اسلامی شهر اراک، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی این شهر طی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی آغاز شد تا شهروندان در روزهای تعطیل نیز به حمل‌ونقل عمومی دسترسی داشته باشند.

کد خبر 562016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.