توزیع بروشور با محتوای ایمنی و هشداردهنده میان شهروندان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: هرساله با خطرات روزهای چهارشنبه‌سوری مواجه هستیم؛ از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و فرهنگ‌سازی در جلوگیری از بروز حوادث یاری‌رسان شهرداری باشند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی به منظور فرهنگ‌سازی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال، اقداماتی از جمله نصب بنر حاوی پیام ایمنی و هشدار دهنده، توزیع بروشور با موضوع ایمنی و چهارشنبه‌سوزی و راه‌اندازی غرفه پیشگیری برای آموزش شهروندان را انجام داده است.

وی با بیان اینکه هرساله با خطرات روزهای چهارشنبه‌سوری مواجه هستیم، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و فرهنگ‌سازی در جلوگیری از بروز حوادث یاری‌رسان شهرداری باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: توصیه اکید ما به شهروندان این است که شب چهارشنبه‌سوری از خروج غیرضروری و تجمع در سطح شهر و معابر پرهیز کنند و از آنجا که بیشتر قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال، نوجوانان و جوانان هستند، رفت‌وآمدهای آنان تحت نظارت خانواده‌ها و بزرگ‌ترها باشند.

صفری ابراز امیدواری کرد که با کمک شهروندان، چهارشنبه‌سوری ایمن و بی‌خطری را پشت سر بگذاریم و نوروز سال ۱۴۰۱ را به خوشی و آرامش آغاز کنیم.

کد خبر 562008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.