استقبال متفاوت شهرداری قزوین از بهار ۱۴۰۱

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: افزایش گشت بازرسی سازمان‌ تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی به ویژه در اطراف ایستگاه‌ها، خط‌کشی طولی و عرضی معابر و سرعت‌کاه‌ها از برنامه‌های فنی این معاونت در نوروز ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه سال جدید و آغاز بهار طبیعت، همه در تکاپوی نو شدن هستند. شهر نیز در آستانه نوروز رنگ و بوی بهاری به خود می‌گیرد و شهرداری و سازمان‌های شهری، خود را آماده استقبال از بهار می‌کنند. شهرداری قزوین پس از دو سال، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌شود و با در نظر گرفتن تمهیداتی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ترافیک شهری، به استقبال بهار طبیعت می‌رود.

«اسماعیل عرشیان» با بیان اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، برای نوروز ۱۴۰۱ ویژه‌برنامه‌هایی در دو بخش فنی و فرهنگی در نظر گرفته است، اظهار کرد: بخشی از این برنامه‌ها در آستانه نوروز و تعدادی نیز در طول نوروز به اجرا در خواهد آمد.

وی مدیریت ترافیک محدوده آرامستان‌ها و هسته مرکزی شهر را از مهم‌ترین برنامه‌های نوروزی این معاونت در بخش فنی عنوان کرد و افزود: افزایش گشت بازرسی سازمان‌های تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی به ویژه در اطراف ایستگاه‌ها، خط‌کشی طولی و عرضی سرعت‌کاه‌ها و مدیریت پارکینگ‌ها به ویژه پارکینگ‌های هفت دی (نادری) و نهم دی (عمران) از دیگر برنامه‌های فنی این معاونت در نوروز ۱۴۰۱ است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: حضور حاجی‌فیروز و شخصیت‌های نوروزی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها برای اجرای برنامه، کاروان یک‌روزه عمو نوروز دوچرخه‌سوار و برپایی سفره عید و سبزه نوروز در پایانه‌ها بخشی از این برنامه‌ها تشکیل می‌دهد.

عرشیان به نظافت و شست‌وشوی اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، علائم و تجهیزات ترافیکی برای استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: درج پیام‌های فرهنگی در جایگاه‌های سی‌ان.جی شامل پیام‌های نوروزی پیش از تحویل سال نو و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نیز در دستور کار است.

کد خبر 561965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.