مسابقه بسکتبال تیم پیشکسوتان اصفهان با بوداپست مجارستان

مدیر فنی تیم بسکتبال پیشکسوتان استان اصفهان گفت: حدود ۷۰درصد از شاکله تیم، بازیکنان سابق باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن هستند و منوچهر شهامت‌نژاد قهرمان هشت دوره لیگ برتر، سرمربی‌گری تیم پیشکسوتان استان اصفهان را برعهده دارد.

مهرداد صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی تیم پیشکسوتان بسکتبال استان اصفهان و بوداپست مجارستان اظهار کرد: تمرین بسکتبال تیم پیشکسوتان استان اصفهان پشت سر می‌گذاریم که چهاردهم اردیبهشت‌ماه میزبان تیم بوداپست مجارستان هستیم. تیم پیشکسوتان استان اصفهان در آخرین دوره مسابقات پیشکسوتان کشور، مقام قهرمانی را به دست آورده است.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ درصد از شاکله تیم، بازیکنان سابق باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن هستند و منوچهر شهامت‌نژاد قهرمان هشت دوره لیگ برتر، سرمربیگری تیم پیشکسوتان استان اصفهان را برعهده دارد. تیم بوداپست مجارستان یک هفته میهمان ما است که چهاردهم اردیبهشت ماه با تیم اصفهان بازی دارد و بعد از آن برای بازی با تیم پیشکسوتان شیراز، عازم این شهر می‌شود.

مدیر فنی تیم بسکتبال پیشکسوتان استان اصفهان افزود: یک ماه بعد از حضور مجارستانی‌ها در ایران، تیم پیشکسوتان استان اصفهان عازم مجارستان می‌شود و بازی برگشت را انجام می‌دهیم. در تمرینات، صحنه‌های زیبایی از موسپیدانی که قبلاً برای ذوب‌آهن و اصفهان افتخارآفرینی کردند، می‌بینیم و درحال‌حاضر نیز با وجود سن بالایی که دارند می‌توانند بازی کنند و نمایش خوبی داشته باشند.

صدری با بیان اینکه تیم بسکتبال پیشکسوتان استان اصفهان زیر نظر انجمن خیران و پیشکسوتان استان اصفهان است، تصریح کرد: هیئت بسکتبال همکاری‌هایی را انجام می‌دهد، اما شهامت نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره و مسعود انصاری‌مهر به عنوان مدیرعامل انجمن خیران و پیشکسوتان، بیشترین فعالیت را دارند.

وی اضافه کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم به موسپیدان توجه بیشتری داشته باشند؛ زیرا در یک دوره این افراد افتخارات زیادی به دست آوردند که نباید اجازه داد فراموش شوند.

کد خبر 561961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.