فراهم شدن تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی در شیراز

معاون خدمات شهری شهردار شیراز گفت: ستاد خدمات سفرهای نوروزی با برگزاری جلسات مکرر، تمهیدات لازم برای انجام هرچه بهتر سفرهای ضروری هموطنان در ایام نوروز را مورد بررسی و توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا غلامی با تاکید به اتخاذ تدابیر ویژه خدمات شهری شهرداری شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: راه آهن یکی از شیوه‌های حمل‌ونقلی است که با توجه به ایمنی و راحتی مسافرت با قطار از استقبال عمومی خوبی برخوردار است، هر سال در ایام نوروز حجم تقاضای مسافرت با قطار افزایش چشمگیری دارد، لذا ضروری است مسئولان تلاش خود را برای رفاه مسافران نوروزی به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه ایام پیک سفرهای نوروزی امسال از بیست‌وپنجم اسفند ماه آغاز می‌شود، افزود: این سفرها تا پانزدهم فروردین‌ماه ادامه دارد و ستاد خدمات سفرهای نوروزی با برگزاری جلسات مکرر، تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر سفرهای ضروری هموطنان در ایام نوروز را مورد بررسی و توجه قرار داده است.

معاون خدمات شهری شهردار شیراز ادامه داد: باید برای نوروز زیرساخت‌های شهری مهیا باشد، البته همه ساله قبل از فرا رسیدن ایام نوروز کلیه واحدها و ادارات معاونت خدمات شهری به تفکیک وظایف محوله، اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات معاونت خدمات شهری در آستانه آغاز سال نو شامل تنظیف، گل کاری، رنگ آمیزی در اطراف ایستگاه راه آهن، محوطه و محیط اطراف ایستگاه است تا بهترین‌و مطلوب‌ترین خدمت را به مسافران نوروزی ارائه کنیم.

کد خبر 561957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.