رونالدو و انگیزه‌هایش برای شکست سیمئونه و شاگردان

هت‌تریک رونالدو مقابل تاتنهام، انگیزه این بازیکن را برای یک بازی رویایی دیگر مقابل اتلتیکو بالا برده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستیانو رونالدو ستاره شیاطین سرخ، از هواداران این باشگاه خواسته است تا اتمسفر خاصی را در اولدترافورد ایجاد و به آن‌ها کمک کند تا منچستر به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

یونایتدی‌ها روز سه‌شنبه در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بدون شک رونالدو مصمم است رؤیای خود را برای پیروزی در رقابت‌ها زنده نگه دارد.

کریس رونالدو در پست جدید خود در اینستاگرام نوشته است: فردا (سه‌شنبه) یکی از آن روزهایی است که همه ما منتظرش بودیم. فرصتی مناسب برای نشان دادن دلیل شهرت اولدترافورد به تئاتر رویاها به دنیا. بیایید جو شگفت‌انگیزی را که در آخرین بازی خانگی خود دیدیم، بازسازی کنیم و رؤیای لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داریم! بیایید این کار را با هم انجام دهیم! بیایید برویم، شیاطین!

رونالدو مرد کلیدی منچستر در شب پیروزی برابر تاتنهام بود. اگرچه یاران کونته تمام تلاش خود را برای به تساوی کشیدن کار انجام دادند، اما هت‌تریک کریس باعث شد تا منچستر به پیروزی مهمی دست پیدا کند و در فاصله نزدیکی از چهار تیم برتر لیگ برتر باقی بماند.

رانگنیک نیز تا حد زیادی به رونالدو دل خوش کرده و امیدوار است ستاره پرتغالی در آماده‌ترین فرم خود پا به میدان بگذارد: تاکنون او همیشه فردی بوده است که از خودش و بدنش مراقبت می‌کند و می‌داند چه کاری باید انجام دهد. نگران سلامتی رونالدو نیستم. نمی‌دانیم که او می‌تواند دوباره هت‌تریک کند یا نه. زدن سه گل برای یک بازیکن ساده نیست اما رونالدو عملکرد کلی خوبی داشته است. او خیلی خوب نبوده ولی امیدواریم بتواند در لیگ قهرمانان نیز به کمک ما بیاید.

سرمربی منچستر درباره آمادگی تیمش ادامه داد: به طور کلی تمام بازیکنان تیم در شرایط ایده‌آلی نیستند. مسئله و مشکلات درون تیم مربوط به همه اعضای آن است و در نیمه اول مادرید درس‌هایی گرفته‌ایم که باید از آن‌ها استفاده کنیم. فهمیدیم که چه کارهایی نباید انجام دهیم و برای ما مهم است که فردا عملکرد بهتری داشته باشیم.

کد خبر 561938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.