زیردریایی‌های نیروی دریایی سپاه برای نخستین‌بار رونمایی شد

برای نخستین‌بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه ملحق شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه‌نیوز، آئین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم انبوهی از تجهیزات و سامانه‌های موشکی و شناوری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

بنا بر این گزارش، ماندگاری و تاب‌آوری، افزایش سرعت تا ۹۵ نات و قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت‌انداز، موشک‌انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است.

ارتقای بُرد و قابلیت مانورپذیری موشک‌ها، گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‌های قبلی نیز از ویژگی‌های سامانه‌های جدید موشکی الحاق شده به نیروی دریایی سپاه است.

در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه برای نخستین‌بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شد که آغاز فصلی جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر 561935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.