آماده‌باش بیش از ۳ هزار تاکسی مشهد در ایام چراغ برات

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بیش از سه هزار تاکسی جهت خدمت‌رسانی به زائران، مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی در ایام چراغ برات در حال آماده‌باش است.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، احمد محبی با تاکید به آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در ایام چراغ‌برات، اظهار کرد: بیش از ۳۲۰۰ دستگاه تاکسی جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام چراغ‌برات در شبکه‌های بی‌سیم، خطوط سطح شهر و تاکسی‌های گردشی به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی با بیان اینکه در در ایام چراغ‌برات خدمات موقت در آرامستان‌ها وجود دارد، افزود: برای افزایش توان ارائه خدمات به صورت موقت در این ایام ۱۵ دستگاه تاکسی ون از خطوط شهری در آرامستان‌های شهر مشهد مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با تاکید بر فعالیت بازرسان و نظارت بیشتر بر روند ارائه خدمات تاکسیرانان، تصریح کرد: گشت‌های بازرسی این سازمان به همراه بازرسان مربوطه و متصدیان خطوط به منظور تأمین و نظارت بر ارائه خدمات سفر ناوگان آماده هستند.

به گزارش ایمنا، "چراغ‌برات" آئین همنشینی خراسانیان با مردگان در آستانه نیمه شعبان است؛ خراسانی‌ها دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم ماه شعبان را به چراغ برات می‌شناسند و در این روزها مردم با حضور بر سر قبور رفتگان و قرائت فاتحه و پخش خیرات، یاد و خاطره عزیزان در گذشته خود را گرامی می‌دارند.

کد خبر 561928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.