اتمام کف‌سازی و ساماندهی خیابان کوالالامپور در کمتر از ۳ ماه

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: بهره‌برداری از کف‌سازی و ساماندهی خیابان کوالالامپور در کمتر از سه ماه انجام شد و این مسیر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اتمام عملیات اجرایی خیابان کوالالامپور، اظهار کرد: همان‌طورکه به مردم برای اتمام عملیات اجرایی کف‌سازی و ساماندهی خیابان کوالالامپور تا پایان سال جاری وعده داده بودیم، این پروژه همزمان با ایام اعیاد مبارک شعبانیه به پایان رسید و در دسترس مردم قرار گرفت تا در ایام نوروز شهروندان و گردشگران بتوانند از این مسیر برای دسترسی به چهارباغ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کف‌سازی و ساماندهی خیابان کوالالامپور با هزینه اجرایی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در مدت زمانی کمتر از از سه ماه، توسط سازمان نوسازی و بهسازی انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: خیابان کوالالامپور یکی از مسیرهای منتهی به چهارباغ از سمت خیابان شمس‌آبادی است که در راستای طرح ساماندهی گذرهای منتهی به چهارباغ در ردیف پروژه‌های این منطقه قرار گرفت و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه «کوالالامپور» دومین خیابانی است که در نیمه دوم امسال کف‌سازی و ساماندهی آن در کمتر از مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پیش از این نیز طبق وعده‌ای که به شهروندان داده بودیم، کف‌سازی و ساماندهی گذر جهان‌آرا انجام شد و در ابتدای سال آینده نیز عملیات اجرایی دو گذر دیگر شامل گذر عالم‌آرا و مادی نیاصرم پس از انعقاد قرارداد آغاز خواهد شد.

کد خبر 561873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.