فروشگاه‌های کوثر اصفهان زیر ذره‌بین «بازار رس»

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های کوثر، سازه‌هایی با شکل علامت سوال در این فروشگاه‌ها نصب و تیم بازرسی سازمان در آن مستقر شده است.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اساسنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، کالاهایی که در فروشگاه‌های کوثر عرضه می‌شود، بدون واسطه از مبدأ تولید کشاورزی یا واحدهای تولیدی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت کیفیت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های کوثر، تصریح کرد: در هر کدام از فروشگاه‌های کوثر، ناظران بهداشت و شبکه دامپزشکی مستقر هستند و کالاهای پروتئینی و موارد بهداشتی را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های کوثر، سازه‌هایی با شکل علامت سوال در این فروشگاه‌ها نصب و تیم بازرسی سازمان در آن مستقر شده است.

ماه‌آورپور با بیان اینکه بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره بر شهروندمداری و عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت‌گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود، افزود: چنان‌چه شهروندان از نحوه ارائه یا نرخ کالاها در این فروشگاه‌ها شکایت داشته باشند، می‌توانند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴- ۳۲۶۸۳۶۰۱ با واحد روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و بازرسی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان مطرح کنند تا در اسرع زمان پیگیری‌های لازم انجام شود.

کد خبر 561871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.