انجام بیشترین علمیات عمرانی در مهدیس

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: بیشترین عملیات عمرانی این منطقه در کوی مهدیس انجام شده است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهدیس یکی از بزرگ‌ترین محلات اهواز است که جمعیت زیادی در آن ساکن هستند و بیشترین فعالیت‌های عمرانی منطقه هشت نیز با توجه به وضعیت خاص مهدیس، در این محله انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات زیرساختی مناطق تعاونی فرهنگیان و تعاونی دانشگاه علوم پزشکی در کوی مهدیس اهواز در حال انجام است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز با بیان اینکه عملیات زیرسازی در کوی منازل دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است و آسفالت خیابان‌های آن، همچنین جدول‌گذاری به متراژ چهار هزار متر نیز در حال انجام است، تصریح کرد: اجرای عملیات پیاده‌روسازی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع نیز از دیگر اقدامات منازل دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اضافه کرد: در منازل کوی فرهنگیان نیز عملیات‌های جداگانه زیرسازی آسفالت، پیاده‌روسازی به متراژ ۳۶۰۰ مترمربع و ۴۲۰۰ مترمربع جدول‌گذاری در راستای پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا با نظارت شهرداری منطقه هشت در حال انجام است.

قنواتی تاکید کرد: رضایت شهروندی و توزیع عادلانه خدمات شهری در بخش‌های مختلف اولویت منطقه هشت شهرداری بوده است و در تلاش هستیم با همکاری و همراهی شرکت‌ها و صنایع حاضر در منطقه برای اجرای مسئولیت اجتماعی، محیطی زیبا، امن و سرشار از آرامش را برای شهروندان ایجاد کنیم.

کد خبر 561868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.