امید نورافکن؛ سفیر انجمن کودکان مبتلا به سندرم داون شد

بازیکن تیم سپاهان به‌عنوان سفیر انجمن آسمان نیلی که در راستای حمایت از کودکان و نوجوانان مبتلا به سندرم داون تلاش می‌کند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش روز جهانی سندروم داون با عنوان «آسمان نیلی» به همت اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در میدان نقش‌جهان برگزار شد. اعضای انجمن آسمان نیلی و اداره فرهنگ توسعه سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در میدان نقش‌جهان گردهم آمدند تا روزی پرخاطره برای کودکان مبتلا به سندرم داون رقم بزنند.

دست‌اندرکاران اجرای این رویداد از قاری قرآن تا هنرمندان، کودکان و نوجوانانی بودند که با نگاه‌های مهربان خود و دستان توانمندشان یک‌بار دیگر به ما یادآوری می‌کردند که «ما می‌توانیم».

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این برنامه حضور امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان بود. او با دریافت شال انجمن آسمان نیلی به‌عنوان سفیر این انجمن انتخاب شد تا در کنار کودکان و نوجوانان مبتلا به سندروم داون قرار گیرد.

وی در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که امروز در جمع صمیمی شما هستم. امروز از هنرنمایی شما عزیزان احساساتی شدم. امیدوارم که همه ما در کنار هم بتوانیم به این قشر از جامعه کمک کنیم.

کد خبر 561786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.