امنیت، مهم‌ترین مؤلفه پذیرایی از مسافران نوروزی است

سرپرست فرمانداری آران‌وبیدگل، امنیت را مهم‌ترین مؤلفه پذیرایی از مسافران نوروزی این شهرستان دانست.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امنیت، مهم‌ترین مؤلفه برای پذیرایی از مسافران نوروزی به شهرستان آران‌وبیدگل است.

وی با بیان اینکه یکی از مقاصد مهم مسافران نوروزی به شهرستان آران‌وبیدگل، مناطق گردشگری و کویر این شهرستان است، گفت: باید رعایت الزامات و محدوده مناطق کویری به گردشگران و مسافران نوروزی اطلاع‌رسانی شود.

رضایی، فرا رسیدن نوروز را بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌ها، جاذبه‌ها، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهرستان آران‌وبیدگل ذکر کرد و افزود: میهمان قابل احترام است و باید خاطره‌ای خوش از این شهرستان برای مسافران نوروزی ایجاد شود.

سرپرست فرمانداری آران‌وبیدگل با تاکید بر نظارت قیمت‌ها و طرح تشدید بازرسی و پایش بازار در ایام نوروز گفت: بازدید و نظارت از نانوایی‌ها نیز در ایام نوروز افزایش خواهد یافت تا خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی انجام شود.

وی در ادامه سخنانش بر همه ظرفیت‌های این شهرستان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: تاکنون ۱۰ مدرسه این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری آران‌وبیدگل تصریح کرد: این شهرستان دارای یک باب هتل، ۱۸ خانه مسافر، ۱۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی و چهار واحد اقامتگاه سنتی دارای مجوز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که ظرفیت پذیرش و اسکان ۱۳۰۰ نفر از مسافران نوروزی در این اماکن را دارد.

کد خبر 561784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.