«عصر اندیشه» با رنگ و بوی نوروزی منتشر شد

بیست‌وهشتمین شماره مجله «عصر اندیشه» ویژه عید نوروز و سال نو، با پرونده‌هایی درباره فناوری بلاک‌چین، مادر، قهرمان در سینما و گروه طالبان روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عصر اندیشه» نشریه‌ای با رویکرد فرهنگی و علوم انسانی است که از چهار پرونده اصلی برخوردار است و در شماره جدید خود با تیتر «طالبان قدرت» به بررسی چرایی حضور دوباره گروه طالبان در افغانستان، تبعات و چرایی و چگونگی آن پرداخته است.

بخش دیگر این مجله با تیتر «مادری، از متن به حاشیه» به مشکلات مادران در سیطره انگارهای ایده‌آل‌گرا توجه ویژه‌ای داشته و به طول کامل این موضوع را به شکل چالشی و همه‌جانبه نقد و تحلیل کرده است.

پرونده «انقلاب تمدنیِ بلاک‌چین» نیز به تحلیل وضعیت جهان آینده متأثر از این فناوری جدید اختصاص دارد. اتفاق فوق‌العاده‌ای که این روزها در دنیای تجارت الکترونیک رخ داده، ابداع راهکارهای نوینی است که منجربه ایجاد یک بازار مالی جدید برای مبادله دارایی‌های بی‌همتا است که می‌توان از امثال تمام این معضلات به واسطه راهکارهای نوینی که بر بستر فناوری بلاکچین محقق شده است، جلوگیری کرد.

سینمای ایران اما جایگاه و نقشی رنگین در روی جلد عصر اندیشه دارد و با پردازش پرونده «بازگشت» و عکسی پرتره از رضا کیانیان، نقش و جایگاه قهرمان در سینما را کنش‌گرانه واکاوی کرده است.

بیست‌وهشتمین شماره مجله «عصر اندیشه» ویژه عید نوروز و سال نو در ۱۹۰ صفحه، روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.

کد خبر 561781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.