اجرای ویژه برنامه «صدای پای بهار» در منطقه۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهشتم اسفندماه ویژه برنامه «صدای پای بهار» به همراه گروه سنتی دهل‌نوازی و حاجی‌فیروز در محلات منطقه دو شهرداری اجرا می‌شود تا آمدن بهار را با خواندن شعرهای قدیم اصفهان نوید دهد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این منطقه در ایام نوروز اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی مبادرت به ایجاد ستاد هدایت کرده که هر روز برنامه نمایشی حاجی‌فیروز و عمونوروز به اضافه موسیقی محلی و سنتی در آن اجرا می‌شود.

وی افزود: از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهشتم اسفندماه ویژه برنامه «صدای پای بهار» به همراه گروه سنتی دهل‌نوازی و حاجی‌فیروز در محلات منطقه دو شهرداری اجرا می‌شود تا آمدن بهار را با خواندن شعرهای قدیم اصفهان نوید دهد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: از بیست‌وهشتم اسفندماه نیز در دو نوبت صبح و عصر اجرای نمایش حاجی فیروز و عمو نوروز و نیز موسیقی محلی به اضافه معرفی آداب و رسوم و معرفی هویت تاریخی اصفهان به مسافران اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از امکانات ویژه ستاد هدایت مسافران نوروزی، راه‌اندازی غرفه کودک و مربی است که فرصتی را فراهم می‌کند تا والدین بتوانند استراحت کوتاهی داشته باشند و کودکان نیز از فضای موجود شامل غرفه بازی و نقاشی بهره‌مند شوند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه در ستاد هدایت مسافران نوروزی راهنمای مسافران نوروز مستقر خواهد شد، اضافه کرد: چهار غرفه صنایع چوبی، صنایع دستی، سوغات اصفهان و نیز فروش تنقلات در ستاد هدایت مسافران نوروزی برای رفاه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سفرهای زیادی به اصفهان انجام شود، خاطرنشان کرد: ستاد استقبال سفرهای نوروزی منطقه دو شهرداری با تجهیزات ترافیکی، محتوایی و ایمنی آماده استقبال از مسافران نوروزی شده است.

کد خبر 561779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.