کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران کاشانی به مؤسسه اوتیسم

مدیرعامل مؤسسه اوتیسم کاشان به لزوم تبدیل مؤسسه خیریه اوتیسم کاشان به مرکز جامع اوتیسم در این شهرستان تأکید کرد وگفت: امیدواریم این مهم با کمک خیران و مسئولان شهرستان کاشان محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم خیامی‌پور با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران به این مرکز، اظهار کرد: یکی از خیران کاشانی یک باب منزل به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در اختیار این مرکز قرار داده است.

وی مدرسه اوتیسم کاشان را یکی از نیازهای اساسی این شهرستان دانست و افزود: راه‌اندازی مدرسه اوتیسم در کاشان یکی از اقدامات مهم مؤسسه خیران اوتیسم کاشان است.

خیامی‌پور با اشاره به اینکه با کمک خیران ۱۰۰ کودک اوتیسم کاشان به زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس مشرف شدند، تصریح کرد: تعداد افراد مبتلا به اوتیسم در شهرستان کاشان ۳۰۰ دختر و پسر است و در حال حاضر این تعداد مبتلا به اوتیسم تحت پوشش مؤسسه خیریه اوتیسم کاشان خدمات حمایتی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل مؤسسه اوتیسم کاشان مؤسسه خیریه اوتیسم کاشان را با دوام و پیشرو با ظرفیت‌های بسیار بالا و متفاوت از دیگر مراکز مشابه در سطح کشور دانست و افزود: مؤسسه خیریه اوتیسم کاشان مؤسسه عام‌المنفعه‌ای است که مرکز سرای امید تحت پوشش این مؤسسه فعالیت دارند.

کد خبر 561746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.