۲۱۸ خیر به جمع حامیان ایتام اصفهان پیوستند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال ۱۹ هزار و ۲۸۷ نیکوکار اصفهانی از فرزندان تحت پوشش این نهاد حمایت کرده‌اند، گفت: در روزهای برپایی جشن نیکوکاری نیز ۲۱۸ خیر به جمع حامیان ایتام پیوستند و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از این فرزندان را تحت حمایت خود قرار دادند.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه امسال ۱۹ هزار و ۲۸۷ نیکوکار اصفهانی، بیش از ۲۴ هزار فرزند تحت پوشش این نهاد را حمایت کردند، اظهار کرد: در روزهای برپایی جشن نیکوکاری نیز ۲۱۸ خیر نیک‌اندیش به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین پیوستند و یک هزار و ۱۰۰ نفر از این فرزندان را تحت حمایت خود قرار دادند.

وی ارائه خدمات بیشتر و هدفمند به نیازمندان در روزهای پایانی سال را ضروری دانست و افزود: کمیته امداد واسطه فرزندان ایتام، نیازمند و خیران است تا بتواند در آستانه تحویل سال نو، با مشارکت نیکوکاران و با تأمین نیازمندی‌های این فرزندان، شادی‌بخش خانه‌هایشان باشد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه فرزندان یتیم و نیازمند امانت‌هایی هستند که بسیاری از آن‌ها با کمک خیران به مدارج عالی شغلی، تحصیلی و اجتماعی رسیدند، گفت: با وجود قبول حمایت تعداد زیادی از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین و توجه ویژه مردم اصفهان به این طرح، تعدادی از فرزندان نیازمند کماکان در انتظار حمایت حامیان هستند.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند نیازمند را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

کد خبر 561736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.