بازیکن نیوکاسل باعث خشم اتحادیه فوتبال انگلیس شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، دوشنبه بیست‌وسوم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

سان:

* منچسترسیتی در رقابت برای جذب ارلینگ هالند پیشتاز شده است زیرا بارسلونا خود را از هرگونه معامله‌ای که باشگاه را در معرض خطر بیشتری قرار می‌دهد دور نگه داشته است.

* مربی شخصی پل پوگبا فرانسوی مدعی شده است که این هافبک بعد از این فصل "دیگر بازیکن منچستریونایتد نخواهد بود."

بازیکن نیوکاسل باعث خشم اتحادیه فوتبال انگلیس شد!

* لیورپول قصد دارد دروازه‌بان خود را در فصل آینده، علی‌رغم علاقه رقبا، حفظ کند. نمایش و درخشش‌های کائویمهین کلهر به لیورپول کمک کرد تا جام کارابائو (جام اتحادیه انگلیس) را بالای سر ببرد.

* آرسنال برای بازی دیروز یکشنبه بیست‌ودوم اسفند، مقابل لستر پیراهن اولگ لوژنی را در رختکن آویزان کرد؛ در حالی که مدافع سابق آن‌ها در دفاع از روسیه برای اوکراین می‌جنگد.

دیلی تلگراف:

* پیشنهاددهندگان تا روز جمعه فرصت دارند تا پیشنهادات خود را برای خرید چلسی با مالکان جدید احتمالی که نیاز به دریافت چراغ سبز از دولت و لیگ برتر برای خرید آبی‌ها دارند، ارسال کنند.

* انگلیس نقش جدیدی از سرمربی تیم ملی فوتبال را به طور دائمی معرفی خواهد کرد که او نقش مهمی در مدیریت روابط بین مربیان لیگ برتری خواهد داشت.

* ادی جونز مسئول اتحادیه راگبی بر این باور است که انگلیس باید فرانسه را با خود همراه کند تا بتوانند به اولین گرنداسلم خود در ۱۲ سال گذشته دست پیدا کنند و این اتفاق، تمرینی برای جام جهانی سال آینده خواهد بود.

دیلی میل:

* آیزاک هیدن، مدافع نیوکاسل، در توئیتر با انتقاد از داور "دیوید کوت" به خاطر دو تصمیم بحث‌برانگیز، در بازی با چلسی، خشم اتحادیه فوتبال انگلیس را در آورده است.

* سسک فابرگاس و لوئیس سوارز هر دو به دفاع از هم تیمی‌های سابق لیونل مسی و نیمار پس از اینکه توسط هواداران پاری سن ژرمن هو شدند، برآمدند.

* اولتراهای پاری سن ژرمن از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه و لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه خواستند تا پس از آخرین حذف این تیم از لیگ قهرمانان، از سمت خود استعفا دهند.

دیلی میرر:

* مائوریسیو پوچتینو و کیلیان امباپه قرار است در تابستان امسال، با جدایی خود از فرانسوی‌ها، باعث ایجاد تغییرات بزرگی در پاری سن ژرمن شوند.

* سرگئی ربروف، اسطوره فوتبال اوکراین که در لیگ برتر برای تاتنهام و وستهام بازی کرده است، ترس خود را از والدینش که در کیف به خطر افتاده‌اند ابراز کرده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال آرسنال وضعیت فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی در استون ویلا را با هدف رقم زدن یک انتقال، زیر نظر دارد.

کد خبر 561696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.