مرگ مرموز پسر ۷ ساله کنار پیکر سوخته مادر

با کشف جسد پسر هفت ساله در کنار بدن نیمه‌جان و سوخته مادر خود در خانه، تحقیقات برای رمزگشایی از این حادثه تلخ کلید خورد.

به گزارش ایمنا، روزنامه ایران نوشت: ساعت ۱۷ عصر بیست‌ویکم اسفند، گزارش مرگ کودکی هفت ساله و سوختگی شدید مادرش به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه که آپارتمانی واقع در طبقه سوم ساختمانی چهار طبقه در غرب تهران بود، شدند و با ورود به محل با زنی ۳۵ ساله که به‌شدت دچار سوختگی شده و به سختی نفس می‌کشید، در گوشه‌ای از سالن پذیرایی مواجه شدند.

داخل آشپزخانه نیز جسد پسری هفت ساله درحالی‌که قسمتی از بدن او سوخته بود، کشف شد. به دستور بازپرس جنایی زن جوان که بیش از ۹۰ درصد سوختگی داشت، به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد.

خانه دچار دود گرفتگی شدید شده بود و بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ کودک را خفگی بر اثر دود و استنشاق گاز مونوکسیدکربن اعلام کرد. در کنار بدن نیمه‌جان زن جوان نیز ظرف بنزین و تعداد زیادی بسته‌های قرص پیدا شد.

افسردگی مادر

پدربزرگ این کودک اظهار کرد: دخترم از مدتی قبل دچار افسردگی و تحت درمان بود. برای اینکه مراقب حالش باشیم بیشتر مواقع به خانه ما می‌آمد. روز حادثه نیز در خانه ما حضور داشت اما حدود ساعت ۱۰ صبح دختر چهار ماهه خود را این‌جا گذاشت و به همراه پسر هفت ساله خود راهی خانه خود شد که چند خیابان آن‌طرف‌تر بود.

وی افزود: قرار شد برای ناهار به خانه ما برگردد اما وقتی دیر کرد با تلفن او تماس گرفتیم که پاسخ نداد و نگران او شدم. به مقابل خانه او آمدم و چندین بار زنگ آپارتمان را زدم اما بی‌فایده بود. به ناچار با دامادم تماس گرفتم و موضوع را گفتم؛ دامادم نیز خود را به خانه رساند و با کلید وارد خانه شد که با جسد نوه و بدن نیمه جان دخترم مواجه شدم.

تحقیقات برای افشای علت این حادثه به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه پایتخت ادامه دارد.

کد خبر 561690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.