۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
قند پهلوی نوروزی کلید خورد

برنامه «قند پهلو» مسابقه‌ای ادبی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر قمیشی و با محوریت شعر طنز است که در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های فرهنگی و ادبی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ضبط فصل جدید مسابقه قندپهلو که یکی از برنامه‌های پربیننده شبکه آموزش است به تازگی آغاز شده است و در ۱۳ قسمت تولید می‌شود تا در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود.

این مجموعه هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۱۵ عصر روز بعد پخش می‌شود.

تاکنون بهاالدین خرمشاهی، سیدعلی موسوی‌گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، زنده‌یاد ابوالفضل زرویی‌نصرآباد و محمدصالح علاء از جمله چهره‌های فرهنگی به عنوان مهمان و داور در برنامه قندپهلو حضور داشته‌اند. همچنین ناصر فیض و شهرام شکیبا در مقام داور و رضا رفیع به عنوان مجری فصل‌های مختلف این برنامه را همراهی کرده‌اند و حالا در آستانه نوروز ۱۴۰۱ فصل جدید این برنامه کلید خورده است و شاعران با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، برنامه قندپهلو با حکایت‌های آشنایی از طنز ایران و جهان به روایت حسین الهی قمشه‌ای، زرویی‌خوانی، مشاعره شعر طنز و آیتم عکس و مکث و دیگر بخش‌های رقابتی ثابت به مدت یک ساعت روی آنتن می‌رود. سری هشتم قند پهلو محصول گروه مهارت‌های شبکه آموزش سیما است که از اول اسفندماه به صورت یک شب در میان روی آنتن رفته است و در ایام نوروز هرشب ساعت ۲۳ از شبکه هفت سیما به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و میثم تربتی و با اجرای رضا رفیع روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 561667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.