عزم دولت رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور رئیس جمهور در جمع خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نشانه عزم دولت در توجه به ایثارگران است که در ۶ ماهه اخیر در تمام بخش‌های برنامه‌های دولت به‌ویژه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس دیده شده است تا افق روشنی پیش روی جامعه ایثارگری باشد.

به گزارش ایمنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار جامعه ایثارگری با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: تمام ایثارگرانی که افتخار صحبت با آنان نصیب ما می‌شود خواسته مشترکی مبنی بر فراهم شدن امکان دیدار با رهبری معظم انقلاب را دارند که امیدواریم زمینه این دیدار فراهم شود

وی افزود: ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان دستگاه عصمت و طهارت مزین شده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را با عنوان روز شهید نام‌گذاری کرده است. امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیانات بسیار ارزشمندی در توصیف بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند که دلیل آن ارزش جامعه مخاطب بنیاد، یعنی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از دکتر رئیسی بابت حضور در این مراسم گفت: حضور جنابعالی در جمع خانواده‌های معزز ایثارگران نشانه عزم شما و دولت در توجه به ایثارگران است که در ۶ ماهه اخیر در تمام بخش‌های برنامه‌های دولت به‌ویژه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس دیده شده است تا افق روشنی در پیش روی جامعه ایثارگری باشد. جامعه ایثارگری حامی و همراه دولت هستند و این مسئله وظیفه دولتمردان را در رسیدگی به امورات آنان سنگین‌تر می‌کند.

قاضی زاده هاشمی افزود: ایثارگران حاضر در این دیدار به نمایندگی از جامعه بزرگ ایثارگران سراسر کشور در مراسم حضور یافته‌اند. در کشور ما حدود ۹۰۰ هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب شده است که با خانواده‌های آنان جامعه‌ای در حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در بر می‌گیرند که بسیاری از این عزیزان نیز از طریق ویدئوکنفرانس از سراسر کشور در این کنگره حضور دارند.

کد خبر 561586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.