استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد کارآفرینی در حوزه‌های ورزشی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، ایده‌های بسیار خوبی برای کار در حوزه ورزش و بانوان وزارت ورزش و جوانان از حیث کارآفرینی برای مربیان، ورزشکاران و متخصصان ورزشی ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل امور بانوان شهرداری تهران؛ مریم کاظمی‌پور در حاشیه بازدید از شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی اظهار کرد: در این رویداد، ایده‌های بسیار خوبی برای کار در حوزه ورزش و بانوان وزارت ورزش و جوانان از حیث کارآفرینی برای مربیان، ورزشکاران و متخصصان ورزشی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این افراد می‌توانند از حیث کارآفرینی فعالیت اجتماعی خود را با شهرداری‌ها در چند حوزه به اشتراک بگذارند، بر استفاده از ظرفیت متقابل برای وزارت ورزش و کارآفرینی برای طیف عظیمی از متخصصان و فارغ‌التحصیلان ورزشی که در حال حاضر شغلی خاصی ندارند، تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: همچنین ایجاد فضایی برای پیشبرد اهداف شهرداری‌ها که در فضای اجتماعی و فرهنگی متولی مدیریت منابع انسانی شهرهای معین هستند؛ به همین منظور با مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در سه موضوع به جمع بندی رسیدیم که برای سال ۱۴۰۱ از ظرفیت‌هایی که در دو سازمان وجود دارد برای این موضوع بهره بگیریم.

کاظمی‌پور ادامه داد: بی شک برنامه‌های بسیار خوبی برای همکاری این دو نهاد با هم وجود دارد.

کد خبر 561578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.