هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/۱۰ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه بیست‌وسوم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۶، انقلاب با شاخص ۱۵۲، باهنر با شاخص ۱۸۱، پروین با شاخص ۱۵۱، جی با شاخص ۱۶۰، خرازی با شاخص ۱۶۳، رهنان با شاخص ۱۷۱، فرشادی با شاخص ۱۶۵، کاوه با شاخص ۱۸۳ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۸۳ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۴۱، رودکی با شاخص ۱۲۸، فیض با شاخص ۱۴۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه میرزاطاهر با شاخ ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. هم اکنون تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با شاخص ۴۸ و مبارکه با شاخص ۲۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) و شاهین شهر با شاخص ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 561507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.