ضرورت توجه به تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی در رسانه

منشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هجمه‌های فرهنگی دو قطب اثرگذار جامعه یعنی زنان و جوانان را نشانه گرفته است، این یعنی آن‌ها آینده را هدف قرار داده‌اند که باید با توان رسانه‌ای و جهاد تبیین به مقابله با آن برخاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _ یکشنبه، بیست‌ودوم اسفندماه_ در نطق خود در سی‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: جوانان در مسیر ظهور نقش اساسی دارند و جوانی سرمایه بی‌بدیلی است که اهمیت استفاده از جوانان در ساختار حکومت و مسئولیت‌ها را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر این‌که نام‌گذاری روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به نام روز جوان بهترین اتفاق و انتخاب بوده است، ادامه داد: حرکت و رشد شهر باید متناسب با اهداف اسلام ناب محمدی تحقق یابد.

منشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آینده در دست جوانان پرورش‌یافته مکتب امروز است و باید قدم‌های اساسی در زمینه پرورش و رشد جوانان برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه هجمه‌های فرهنگی دو قطب اثرگذار جامعه یعنی زنان و جوانان را نشانه گرفته است، ادامه داد: این یعنی آنها آینده کشور را هدف قرار داده‌اند که باید با توان رسانه‌ای و جهاد تبیین به مقابله با آن برخاست.

کلاهدوزان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ورود و تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از مصادیق جهاد تبیین می‌دانند و وظیفه اهالی رسانه و هنر است که به این موضوع بپردازند.

کد خبر 561503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.