بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری خرم‌آباد

شهردار خرم‌‎آباد گفت: شهرداری ۳۲۰میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی ازجمله استانداری، صداوسیما، آبفا، نیروی انتظامی، دادگستری و نهادهای دولتی طلب دارد که با پرداخت این طلب، شهرداری از این روزمرگی و بی‌برنامگی خارج می‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد؛ درحالی‌که ۳۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی از جمله استانداری، صداوسیما، آبفا، نیروی انتظامی، دادگستری و نهادهای دولتی طلب داریم و این مشکل باید به گوش مسئولان فرادستی برسد.

وی افزود: در قانون نحوه تقویم ابنیه، تبصره شش، صراحتاً بیان شده است که ۱۰ درصد از اراضی مسکن ملی به شهرداری‌ها اختصاص پیدا می‌کند، اما این میزان به هیچ شهرداری پرداخت نمی‌شود و موضوع باید از طریق محاکم قضائی پیگیری شود تا شهرداری به حق خود برسد.

شهردار خرم‌‎آباد خاطرنشان کرد: وضعیت مسکن مهر که شهرداری هشت هزار نفر را در آن ساکن کرده است، مناسب نیست و برای احداث روگذر به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است؛ چنان‌چه ۱۰ درصد از اراضی مسکن ملی به حساب شهرداری‌ها واریز شود، ما نیز خدمات شایسته‌ای به همشهریان ارائه می‌دهیم و شهرداری از این روزمرگی و بی‌برنامگی خارج می‌شود.

کد خبر 561499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.