دانشجویان دانشگاه مازندران در مسیر نور

مسئول بسیج دانشگاه مازندران گفت: اردوی راهیان نور پس از گذشت دو سال در پنج روز و با هدف جهاد تبیین، برگزار می‌شود.

حسام‌الدین بردبار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اردوی راهیان‌نور دانشگاه مازندران، اظهار کرد: شنبه _بیست‌ویکم اسفندماه_ پس از گذشت دو سال، نخستین کاروان دانشجویان پسر دانشگاه مازندران به اردوی راهیان‌نور اعزام شد و روز گذشته _یکشنبه بیست‎‌ودوم اسفندماه_ کاروان دانشجویان دختر نیز اعزام شد. این اردو در پنج روز و با هدف جهاد تبیین برگزار می‌شود. هزینه اردو برای دانشجویان مبلغ یک میلیون پانصد هزار تومان خواهد بود که ۱۵۰ هزار تومان را دانشجویان پرداخت کردند و مابقی آن را دانشگاه متقبل شد.

وی در رابطه با برنامه‌های تدارک دیده شده برای دانشجویان در اردوی راهیان‌نور گفت: محوریت کلی اردو «شهید قاسم سلیمانی، کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم که دست نوشته‌های خود شهید است و شهدای خان‌طومان مازندران» است. برنامه‎‌های فرهنگی مانند فیلم‌های روز سینمای دفاع مقدس، روایت‌گری، مداحی، بازدید از مناطق عملیاتی برای این اردو در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشگاه مازندران با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوی راهیان‌نور گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردو با جمعیت کمتر برگزار شد و تنها افرادی که هر سه دوز واکسن را دریافت کرده‌اند با همراه داشتن کارت واکسن توانستند در این برنامه حضور یابند؛ پک‌های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده در اختیار هریک از دانشجویان قرار می‌گیرد.

بردبار با بیان اینکه سه محل برای اسکان دانشجویان دانشگاه مازندران در اردوی راهیان نور در نظر گرفته شده، ادامه داد: اردوگاه اندیمشک، شهید جعفرزاده و شهید باکری برای اسکان دانشجویان در نظر گرفته شده و اتفاق خوبی که در این دوره از اردوی راهیان‌نور رخ داده است، مستقر بودن تیم پشتیبانی ناحیه دانشجویی دانشگاه مازندران در محل اردو است که شام و نهار دانشجویان را آماده می‌کنند.

کد خبر 561475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.