برگزاری سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شورای شهر و شهرداری سابق سلمان‌شهر

سومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر، شهرداران سابق و تعدادی از کارکنان شهرداری شهر سلمان‌شهر به ریاست قاضی شهرام شیخ‌عباسی در دادگستری شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری اظهار کرد: پرونده شهردار و اعضای شورای شهر، شهرداران سابق و تعدادی از کارکنان شهرداری شهر سلمان‌شهر، در شهریورماه ۱۳۹۹ در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس‌آباد طرح شکایت شد که با ورود دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده در مسیر قانونی خود قرار گرفت.

وی افزود: اتهاماتی همچون سوءاستفاده از موقعیت شغلی به بهانه تسریع در صدور پروانه، ایجاد منفعت غیرقانونی، اعمال نفوذ در پرونده‌های شهرداری، واسطه‌گری و پولشویی، اختلاس، پرداخت رشوه، مشارکت در انتقال مال غیر است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: این پرونده دارای ۶۹ متهم است که در ابتدای جلسه، نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست اتهامات متهمان در پرونده را اعلام کرد و هر یک از متهمان در خصوص اتهامات وارده از خود دفاع کردند.

حجت‌الاسلام اکبری گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا در مبارزه با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت‌المال، دستگاه قضائی استان هیچ‌گونه مماشاتی با مفسدان اقتصادی نخواهد داشت.

کد خبر 561452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.