تلاش برای امنیت خاطر زائران مسجد جمکران

شهردار قم با تاکید بر این‌که تمام تلاش‌ ما حضور زائران نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با خاطری امن است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش کردیم زائران با خیال آسوده و بدون دغدغه به عبادت خدا و تجدید عهد با امام زمان (عج) بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به این‌که نبی اکرم (ص)، دو ثقل اکبر یعنی قرآن و اهل‌بیت (ع) را برای نجات و سعادت ما به یادگار گذاشتند، اظهار کرد: امروز سرسلسله عترت حضرت ولی‌عصر (عج) است که در حقیقت زمامداری امور ما به دست ایشان است.

وی با بیان این‌که باید برای تکریم نیمه شعبان هر چه در توان داریم، انجام دهیم، افزود: امسال نزدیک به چهار هزار نفر از کارکنان بخش‌های مختلف خدماتی شهرداری در بخش‌های فضای سبز، زیباسازی، اتوبوسرانی، تاکسی‌رانی، آتش‌نشانی، تهیه ارزاق مورد نیاز زائران، اسکان و احداث پارکینگ‌های متعدد در حال خدمت به زائران نیمه شعبان هستند.

شهردار قم با بیان این‌که با امام زمان (عج) برای ارائه خدمت به زائران عهد بستیم، تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا زائران نیمه شعبان بتوانند با خیال آسوده و بدون دغدغه در مسجد مقدس جمکران حاضر شوند و به عبادت خدا و تجدید عهد با امام زمان (عج) بپردازند.

کد خبر 561447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.