بدهی ۸۵ میلیارد تومانی شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند گفت: عدالت‎‌محوری و ایجاد نشاط از اهمیت زیادی برخوردار است و به ولی‌نعمتان خود به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر خدمات‌‎رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بهترین در صفحه اینستاگرام شهرداری بیرجند نوشت:

پیرو صدور گام بیانیه دوم انقلاب، شهرداری بیرجند براساس سه اصل ارزشی عدالت‌محور و فساد ستیز آغاز به کار کرده و طی طریق خواهد کرد، تا در راستای عمل به منویات و دغدغه‌های رهبری رضایت عموم را جلب کند.

بزرگ‌ترین امر به معروف زمان حال ما حفظ حریم ولایت است و در این راستا مصمم هستیم مردم از ثمرات دولت ارزشی بهره‌مند شوند؛ این یعنی ۱۵ درصد شهرداری به طور مستقیم با امور عمرانی و ۸۵ درصد فعالیت‌های شهرداری با حمل‌ونقل، فضای سبز، خدمات شهری، اقتصاد و در رأس همه، امور فرهنگی و اجتماعی سر و کار دارد. شهرداری را با ۸۵ میلیارد تومان بدهی و پروژه‌های نیمه تمام تحویل گرفتم و پیشرفت فیزیکی و بوستان کاجستان، تنها ۴۰ درصد است.

شهر بیرجند در ایام فاطمیه دچار یک تحول بود و توانستیم خواسته‌های به حقی که مردم در سنوات گذشته داشتند را در ایام فاطمیه و جشن‌های انقلاب به نسبت برآورده کنیم. در این راستا عدالت‌محوری و ایجاد نشاط از اهمیت زیادی برخوردار است و به ولی‌نعمتان خود به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

با همراهی شورای اسلامی شهر، عوارض شهرداری در برخی مناطق شهری سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند. ولی‌نعمتان ما و اقشار آسیب‌پذیر همان تعرفه سال ۱۴۰۰ را پرداخت می‌کنند که عملاً ۲۵ درصد کاهش را به دنبال خواهد داشت.

تمام تلاشمان در جهت کاهش دغدغه‌های شهروندان است تا در تراز انقلاب، شهری انقلابی داشته باشیم.

کد خبر 561390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.