برای دیدار با مس نگران نیستیم/ اخراج از بازی برایم خیلی عجیب بود!

«برایم خیلی عجیب بود؛ زمانی اخراج شدم که تیمم چهار گل از حریف جلو بود و با آرامش کارمان را پیش می‌بردیم؛ نمی‌دانم چرا داور اخراجم کرد! باید آن را از داور چهارم بازی پرسید.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب‌آهن روز جمعه نتیجه پرگلی را در برابر آلومینیوم اراک رقم زد و سومین برد متوالی گاندوها با گلباران حریف همراه شد. در این دیدار «مهدی تارتار» با سختگیری عجیب داور چهارم، از کنار زمین اخراج شد تا در آخرین دیدار امسال ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان، وی غایب بزرگ تیمش باشد. به همین بهانه درخصوص بازی با آلومینیوم و حواشی این دیدار با سرمربی گاندوها گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

از بازی روز جمعه با آلومینیوم صحبت کنید. این دیدار با برد پر گل ذوب‌آهن همراه شد

بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. هدف ما از شروع این بازی پیروزی بود که می‌توانستیم از همان ابتدای کار هم به گل برسیم؛ اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه سعی کردیم فشار بیشتری روی حریف داشته باشیم و قبل از ۳۰ دقیقه ابتدایی، گل اول را به ثمر رساندیم. در ادامه نیز خوب ظاهر شدیم تا اینکه بازیکن آلومینیوم اواخر نیمه اول اخراج شد و فکر می‌کنم به درستی هم اخراج شد. بعد از اخراج بازیکن حریف، توانستیم فضای خوبی را در پشت مدافعان آلومینیوم در اختیار بگیریم و این باعث شد تا گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم بیشتر از این هم می‌توانستیم به گل برسیم اما در کل از نتیجه راضی هستم و باید اعتراف کنم که فکر نمی‌کردم بتوانیم با این نتیجه حریف را بدرقه کنیم.

به نظر می‌رسد ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم راهی را که مدنظر کادر فنی بود، پیدا کرده است

خریدهای خوبی در نیم فصل داشتیم. بازیکنان جذب شده برایمان خیلی پرهزینه نبودند و قیمت‌های مناسبی داشتند، ضمن اینکه کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهند. باقرپسند، آشوری، درویشی و صادقی همگی در بخش حمله کمک زیادی به ما می‌کنند. البته از خط دفاع و هافبکمان هم از ابتدای فصل راضی بوده‌ام.

درخصوص محمد اسلامی هم صحبت کنید. بازیکن جذب شده از آکادمی باشگاه که خیلی خوب جواب اعتماد شما را داده است

جا دارد از مسئولان آکادمی باشگاه تشکر کنم. این افراد برای این جوانان زحمت کشیده‌اند. توانستیم از استعدادی که وجود دارد استفاده خوبی داشته باشیم و آن کاری که هر ساله در حال انجامش هستیم را در اصل ادامه دهیم و در راستای اعتماد به آنان و رشدشان کمک کنیم.

اتفاقات و حواشی دیدار با آلومینیوم اراک کم نبود. در پایان این دیدار حتی شما هم از داور کارت قرمز دریافت کردید

در فوتبال این موارد طبیعی است. وقتی هواداران در ورزشگاه حضور نداشته باشند، این جنجال‌ها بیشتر به چشم می‌آید. فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل این موضوع نبود VAR در فوتبال ما باشد. داوری روز جمعه خیلی خوب و بی‌نقص بود و مشکلی نداشت؛ اما وقتی سیستم کمک‌داور ویدئویی نیست، همه می‌خواهند با اعتراض به تصمیمات داور منفعت ببرند. این موضوع تنها درخصوص آلومینیوم مصداق ندارد؛ بلکه بیشتر تیم‌ها به این شکل هستند. در واقع همه مربیان دوست دارند با اعتراض و شلوغ‌کاری امتیاز بیشتری بگیرند که این اصلاً درست نیست. از کمیته انضباطی انتظار می‌رود در این خصوص ورود کند. البته عده‌ای بحق اعتراض می‌کنند؛ اما عده‌ای تنها می‌خواهند حواشی ایجاد کنند. درخصوص دریافت کارت قرمز هم نمی‌دانم به چه دلیل این اتفاق افتاد. این موضوع، برایم خیلی عجیب بود! در زمانی اخراج شدم که تیمم چهار گل از حریف جلو بود و با آرامش داشتم کار را پیش می‌بردم. نمی‌دانم چرا داور اخراجم کرد! به نظر می‌رسد آن را باید از داور چهارم بازی پرسید.

درخصوص آخرین دیدار سال ۱۴۰۰ بگویید. با مس رفسنجان مسابقه مهمی دارید که دیدار رفت آن در فولادشهر حواشی زیادی داشت

امسال از ناحیه داوری خیلی ضرر کرده‌ایم. نه تنها این فصل، سال گذشته هم ضرر زیادی دیده‌ایم. تیم مس رفسنجان از تیم‌های خوب این فصل است اما برای مصاف با آن‌ها نگرانی نداریم. باید رقبا نگران دیدار با ما باشند؛ نه اینکه بخواهیم دچار غرور کاذب شویم، اما خیلی منطقی و اصولی صحبت می‌کنم و برای هیچ بازی نگران نیستیم.

گفت‌وگو از: امیر شمس، سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 561383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.