پیکان در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال مغلوب شهداب شد

تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر مردان سال 1400 موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _بیست و یکم بهمن ماه_ دیدار نخست فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم پیکان و شهداب یزد از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برگزار شد.

در ست اول بازی دو تیم تا امتیاز ۲۰ پایاپای پیش آمدند، در مقاطعی پیکان جلو افتاد اما شهداب یزد اجازه نداد اختلاف زیاد شود تا اینکه بعد از امتیاز ۲۰ شهداب عملکرد بهتری داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را پیروز شد.

در ست دوم شاگردان علیرضا طلوع‌کیان به بازی خوب خود ادامه دادند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیکان را شکست دادند.

در ست سوم دو تیم خیلی پایاپای پیش رفتند، اما بازهم این شهداب بود که با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پیروزی شد.

بدین ترتیب تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین گام فینال لیگ برتر سال ۱۴۰۰ به پیروزی دست یافت تا برای بالای سر بردن جام سی‌وپنجم تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه این دیدار بود. عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر تماشاگران دیدار نخست فینال لیگ برتر مردان بود.

دیدار دوم فینال روز دوشنبه _بیست و سوم اسفند ماه_ برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه ۲۵ اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان تهران با ۱۹ مدال از جمله ۱۲ مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است و در طرف مقابل مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار حضور در فینال را تجربه می‌کند.

کد خبر 561344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.