عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ اسفندماه

در این بسته خبری از ساماندهی کشتارگاه شهرداری زرند تا افزایش ناوگان حمل‌ونقل رفسنجان و بدهی ادارات به شهرداری هشترود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بدهی ادارات دولتی به شهرداری هشترود

مهدی پورصادق، شهردار هشترود خواستار پرداخت ۹۰ میلیارد ریال مطالبات ادارات دولتی و مردم به این نهاد شد.

کاشت ۹۰۰ هزار شاخه گل در شیروان

عین الله احمدی، شهردار شیروان گفت: زیباسازی و بازپیرایی شهر برای استقبال از سال نو با کاشت ۹۰۰ هزار شاخه گل، نورپردازی و نورافشانی شهر، فضاسازی میادین، پارک‌ها و تبلیغات محیطی در حال انجام است و به یاری خدا نوروز به یاد ماندنی برای مسافران و شهروندان در پیش رو خواهد بود.

ارتقای شفافیت در شهرداری‌های استان بوشهر

هوشنگ رستم‌‎پور شهیدی، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، شفافیت در شهرداری‌های استان بوشهر ارتقا پیدا می‌کند.

اختصاص قیر یارانه‌ای برای اجرای آسفالت در خورموج

محمد جواد کاشفی، شهردار خورموج گفت: بیش از ۳۰۰ تن قیر یارانه‌ای به کارخانه آسفالت شهرداری خورموج تزریق شد.

مدیریت ترافیک آرامستان‌های قزوین در پنجشنبه آخر سال

اسماعیل عرشیان، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک محدوده آرامستان‌های شهر در پنجشنبه پایان سال با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان خبر داد.

ساماندهی و رفع مشکلات کشتارگاه شهرداری زرند

جواد مهدوی، مسئول رفع مشکلات کشتارگاه زرند از آغاز طرح ساماندهی و رفع مشکلات این کشتارگاه درزمان باقی مانده تا پایان سال خبر داد و گفت: از زمان حضور شهردار جدید زرند امنیت و سلامت غذایی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی از اولویت‌های شهرداری بوده و رفع مشکلات این بخش در حال انجام است.

افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان از ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی رفسنجان خبر داد و گفت: در این راستا دو دستگاه اتوبوس جدید مناسب‌سازی شده ویژه معلولان با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط شهرداری رفسنجان خریداری و به سیستم ناوگان حمل و نقل شهری اضافه و وارد شبکه خدمت‌رسانی به مردم شد.

افزایش ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی ساری

سجاد اسدی ذغالچالی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، از آغاز اجرای طرح ویژه استقبال از بهار با افزایش ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش ساعات کار مراکز تجاری، به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت جابه‌جایی شهروندان، کارکنان واحد بازرسی و اداری این سازمان بیش از پیش بر عملکرد خطوط تاکسی نظارت خواهند داشت.

کاشت ۶ هزار اصله نهال در خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین گفت: امسال شش هزار اصله نهال در راستای توسعه فضای سبز شهری و حفظ محیط‌زیست در شهر خمین کاشته شده است.

کد خبر 561328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.