سقوط ۱۳ اصله درخت در پی وزش باد شدید در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه بارندگی و ورزش باد روز گذشته و امروز باعث سقوط ۱۳ اصله درخت و ۳۴ دستک در سطح شهر اصفهان شد، گفت: شهروندان در هنگام وزش باد از نشستن یا پارک خودرو زیر درختان کنند.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارندگی و ورزش باد در روزهای بیستم و بیست‌ویکم اسفندماه باعث سقوط ۱۳ اصله درخت و ۳۴ دستک در سطح شهر شد، اما به دلیل پیش‌بینی بارش باران و وزش باد و انجام اقدامات لازم برای جمع‌آوری درختان آسیب دیده، میزان خسارت کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارش باران و وزش باد تلفات جانی نداشته اما به سه دستگاه خودرو شهروندان آسیب وارد شده است، افزود: علت آسیب‌دیدگی این درختان، صدمات ناشی از خشکسالی و آفت‌زدگی بوده است؛ نیروهای سازمان پارک‌ها وفضای سبز تا کاهش وزش باد در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام وزش باد از نشستن یا پارک خودرو در زیر درختان شهر خودداری کنند و در صورت مشاهده درختان در معرض شکستن یا سقوط، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

کد خبر 561324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.