ساماندهی دست‌فروشان در ۳ روز پایان سال

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌های لازم جهت ساماندهی دست‌فروشان انجام شده است و برای سه روز پایانی سال طرح ساماندهی آنها در میدان امام علی (ع) اجرایی خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، دست‌فروشی در سطح شهر به دلیل نبود استانداردها قوت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تجربه سال‌های قبل نشان داده که در سه روز پایانی سال تعداد دست‌فروشان افزایش می‌یابد و حتی از شهرهای اطراف، برای این موضوع به اصفهان می‌آیند که بخش عمده‌ای از آنها در معبر علامه مجلسی واقع در منطقه سه شهرداری بساط می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: برای امسال نیز طرح ساماندهی همچون سال‌های گذشته در میدان امام علی (ع) در نظر گرفته شده است تا فروش اجناس توسط این افراد از نظر بهداشتی و استاندارد اجناس، بدون مشکل باشد و شهروندان نیز بتوانند بدون مشکل ترافیکی و ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان، خرید خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم توسط دستگاه‌های ذی‌ربط جهت ساماندهی دست‌فروشان انجام شده است و برای سه روز پایانی سال طرح ساماندهی آنها طبق ضوابط و مجوزهای لازم در میدان امام علی (ع) اجرایی خواهد شد.

ابوطالبی افزود: در گذشته معضل دست‌فروشان به حدی بود که خیابان علامه مجلسی مسدود می‌شد و مشکلاتی همچون مختل شدن دسترسی اورژانس و خودروهای امدادی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: دیگر دست‌فروشان نیز توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به سمت میدان امام علی (ع) یا دیگر مراکز و بازارهای روز که سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشخص می‌کند، برای جلوگیری از گره‌های ترافیکی، هدایت می‌شوند.

کد خبر 561323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.