خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و شیبا

بر اساس داده‌های ویل استیتز (WhaleStats)، در ساعات اخیر، نهنگ‌ها دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، شیبا اینو و چین لینک را با افت بازار کریپتو به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمایه گذاران طی دو روز گذشته احساس خوبی را تجربه کردند. زیرا بیت کوین در مارسبه بالای ۴۲ هزار دلار رسید. آلت کوین‌ها نیز در کنار بیت کوین افزایش یافتند. زیرا بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری سودهای چشمگیری را نشان دادند.

تراکنش‌های مختلف مربوط به خرید بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک توسط ردیاب داده بلاک چین گزارش شد. آخرین تراکنش بیت کوین مربوط به یک نهنگ FTM بود که ۱۵۰۰ بیت‌کوین یا ۵۸ میلیون و ۸۹۶ هزار دلار ارزش داشت.

خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و شیبا

نهنگ دیگری ۵۵۰ اتریوم یا ۱/‏۴۹۳ میلیون دلار خریداری کرده بود. اتریوم همچنین به عنوان یکی از بهترین رمزارز های خریداری شده در ماه گذشته ظاهر شد.

خرید مقادیر زیادی بیت کوین، اتریوم و شیبا

طبق داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا این و فعال‌تر شده‌اند و تعداد تراکنش‌های بزرگ تا ۸۲ درصد افزایش یافته است. جهش در معاملات بزرگ اغلب به فعالیت زیاد در میان فعالان نهادی یا نهنگ‌ها اشاره دارد که یا در حال خرید یا فروش هستند. ۱۰۰ دارنده برتر شیبا این و نیز به همین ترتیب پرتفوی خود را افزایش داده‌اند و WhaleStats افزایش ۱۷۸ درصدی در میانگین موجودی شیبا این دسته از سرمایه گذاران گزارش می‌دهد. میانگین ارزش شیبا پرتفوی آنها نیز ۱۸۰ درصد رشد داشته است. هم حجم و هم آدرس‌های فعال به ترتیب ۸۸۰ درصد و ۱۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده‌اند که معیارهای سالمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 561319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.