۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
نقشه راه سال ۲۰۲۲ پروژه COTI

برنامه زیرساخت پرداخت منبع باز COTI، نقشه راه خود را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرده است و قصد دارد خود را به عنوان لایه اول برای پرداخت ها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یک بیانیه مطبوعاتی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شد، کوتی اظهار کرد که در حال ساخت لایه ۱ با تراست چین مبتنی بر DAG است. همچنین قصد دارد با ارائه کیف پول، راهکارهای بانکی، ابزارهای پردازش و غیره، ابزارهای لازم برای پذیرش انبوه را بسازد.

با کمک لایه کوتی MultiDAG ۲.۰، قصد دارد توکن های بیشتری را بر بستر تراست چین خود صادر کند تا توسعه دهندگان، معامله گران و شرکت‌ها بتوانند توکن هایی با ویژگی‌هایی مانند مقیاس پذیری، توان عملیاتی بالا، مقرون به صرفه بودن برای پرداخت‌هایی مانند COTI Pay Business صادر کنند.

گسترش کوتی از یک شبکه یک کوین به یک لایه یک با چندین توکن بر بستر آن برای استفاده توسط مصرف کنندگان و معامله گران در سراسر جهان، هدف اصلی این حرکت است. توسعه MultiDAG ۲.۰ در حال حاضر در حال انجام است و در سه ماهه سوم سال در شبکه اصلی راه اندازی خواهد شد. در سه ماهه بعدی، کوتی به دنبال استفاده از فناوری MultiDAG برای استیبل کوین‌ها و سایر ارزهای دیجیتال صادرکننده استیبل کوین است که به مشتریان سازمانی خود پیشنهاد می‌دهد.

کد خبر 561316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.